Forum

Notifications
Clear all

Hora de la prova i consulta dels ordinadors...  

RSS

0
Topic starter

Bon dia

Us volia fer una consulta: L'hora per fer la prova amb els tres ordinadors que faran servir els alumnes el dia de la prova vau dir que podria ser a la 13h. Quan ens ho confirameu?

Gràcies

Salutacions i bon any

Anna Font

bon dia
la prova hauria de ser a les 18, ho sento si vaig dir a les 13, em vaig confondre

Bona tarda Anna,

Sí, properament us enviarem un correu perquè comuniqueu si preferiu fer la prova a les 13h o a les 18h.

Moltes gràcies
L'Equip de l'OBC

2 Answers
0
Topic starter

D'acord. Doncs fins el dia 1 a les 18h. El que sí és important és que fem la prova amb els tres ordinadors que els alumnes faran servir el dia 3?

Gràcies

Anna

Sí Anna, ja que l'objectiu és veure que no tenen problemes de connexió a internet.

Moltes gràcies
L'Equip de l'OBC

0

Bona tarda,

Si no vaig errat, el pròxim 1 de febrer a les 18:00 hores hem de realitzar la prova de connectivitat per part del professorat implicat, on caldrà connectar tots els ordinadors que usaran els alumnes. Nosaltres tenim previst usar els ordinadors personals que el departament ha entregat als alumnes de batxillerat, ja que el centre no disposa de sala d'informàtica ni d'ordinadors de centre per a ús dels alumnes.

El meu dubte és com puc fer la prova de connectivitat dels ordinadors si els ordinadors els tenen els alumnes? Puc fer que ho facin ells des de casa sota la meva supervisió per via telemàtica?

Un altre dubte que tinc és que el dia 3 de febrer, dia de la prova teòrica, que es realitzara de forma telemàtica, cal que els alumnes participants i jo mateix estiguem junts a l'institut? Es pot fer també de forma telemàtica i que cada alumnes es connecti des de casa seva?

Salut!

Share: